miércoles, 2 de noviembre de 2016

Roures Extrem

Avui vaig cap a Montblanc amb moltes ganes per prendre la sortida de la Roures Extrem. Després de saludar molts amics i companys de fatigues, comencem la llarga jornada que tenim per endavant.

Amb els companys abans de començar.


A la primera part m’ajunto amb el Pau Triebel i el Claudio Zapater, bona roda tots dos. El Claudio es queda un pèl enrere i el Pau se m’escapa baixant molt segur per una tartera.

El Pau anava tan sobrat baixant que feia fotos.

Amb el Claudio Zapater.


Després ve un tram que em perdo, juntament amb un grup gairebé de 10 corredors, per culpa d’algú que deu tenir una vida bastant depriment i no té res millor a fer que canviar cintes. Arrenquem la cinta que ens ha fet equivocar i trobem el camí correcte de nou, a continuar que no ha estat res!

Pujant per la tartera ja amb una calor important.

Continuo fent mentre apreta la calor, entre tarteres i corriols preciosos, coincidint contínuament amb l’Albert. Arribo a la cota màxima de la cursa, el Tossal de la Baltassana (1.203 m), plego els pals i cap avall.

Seguit per l'Albert.

Aprofito l’avituallament de Capafonts (km 44 ja) per agafar forces i refrescar-me. Vinga menys de 30 km per meta, a continuar! Agafo al Josep Maria i fem junts bastanta estona, coronem la Mola dels Quatre Termes (1.135 m) després d’una pujada força dura i ara toca baixar fins a Farena.

Compartint un tram amb el Josep Maria.


Hoko-Esport
Surto d’aquí amb el Josep Maria i l’Albert, i ens passa el David, un noi que s’ha perdut i porta 10 km més. Va molt molt fort pujant, però m’hi poso darrera. Bufo per aguantar-lo i em fa suar de valent però no em despenja.

Entrem a un poble i em diu que aquí deu estar l’avituallament... li dic que impossible, que al perfil posa que l’avituallament està a dalt de tot d’una pujada exigent i que no pot ser que ja l’haguem fet. Doncs sí, anar a roda del David m’ha fet passar la pujada volant i ja estem a Rojals. 

Queda la baixada, complicada en algun tram però molt divertida, i arribo de nou a Montblanc després de 12h52’ en 21ª posició. Finalment han sortit gairebé 75 km amb 4.600 m+.


Una cursa molt recomanable, amb el marcatge un pèl millorable en algun punt però amb tracte excel·lent de l’organització i voluntaris, recorregut de gran bellesa i bons avituallaments.

Gràcies a Hoko-Esport, Térmens Clínica Podològica, Sala-Giol, Rendiment-race, PH-Quirogel, Awesome way of life, Bassol Optic, MC3 Esports, Punt de Natura, CEM Vallirana, Tradeinn, Besttrail i Training Sabadell. També a la família pels ànims, que sempre venen bé!


Una gran notícia que el Pau estigui de tornada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario