miércoles, 16 de noviembre de 2016

La Pota-Roja

Inici. 2h42' amb gust a sang a la boca i àcid làctic a les cames. Final.


A grans trets, així podria definir la meva participació a una cursa "curta" després de molts mesos i crec que fins i tot anys. Però al darrera hi ha molt més. Hi ha un circuit al costat de casa que m'ha permès conèixer alguna zona que no sabia que existia, l'ocasió de retrobar-me amb amics del Triatló Vallirana, Runners del CEM, Ultra-tarats, de la meva època de futbol sala... i per què no, una fuetada de tant en tant ja va bé entre tanta llarga i ultra distància.

Al llarg dels 28 km amb 1.350 m+ hi ha hagut de tot: un circuit majoritàriament rodador però amb baixades tècniques, pujades verticals i trams de cordes. Pics per sobre de les 190 pulsacions i per sota dels 3 min/km.

En quant a la competició, vaig anar en 11ª posició gairebé tota la cursa, fins que em vaig posar 10è pujant al Puig Vicenç i vaig arribar a meta 6è sense avançar a ningú més (els 4 de davant es van perdre, tot i que jo vaig trobar el marcatge molt correcte).



Gràcies als col·laboradors per posar-me les coses més fàcils, a la família i amics pels ànims al llarg del recorregut... i felicitats a l'organització per la feina ben feta. Hi tornarem!!

Amb els companys del Triatló
Vallirana i Ultra-Tarats.

Recordant vells temps de "futbolista".

No hay comentarios:

Publicar un comentario