viernes, 12 de agosto de 2016

3.000

Catalunya ens ofereix un munt de contrastos: ahir bici a nivell del mar i avui pujant per sobre dels 3.000 m d'alçada.

Ruta sortint del parking Pla de la Farga per anar cap al Port de Sotllo (passant pel Refugi de Vallferrera, els Estanys de Sotllo i Estats...). Un cop allà, vaig baixar per rodejar i fer primer el Pic du Montcalm (França) i després la Pica d'Estats i el Pic de Verdaguer.

En el meu cas, vaig evitar fer la cresta que uneix el Verdaguer amb el Port de Sotllo i vaig tornar pel mateix lloc. Un cop allà vaig fer el quart cim: el Sotllo.

Un cop fet el 4rt cim de 3.000 m del dia queda tornar fins al parking.

Bon "entreno" de 33 km amb 2.750 m+. Dic "entreno" perquè això més que entrenar és fer-te un regal pels sentits.

Hi ha diverses opcions per escurçar la ruta i concentrar més el desnivell: fer la cresta, aparcar al parking Molinassa (has d'anar en 4x4 o estimar poc el teu cotxe)...



Pic du Montcalm (3.077 m).

Pica d'Estats (3.143 m).

Pic Verdaguer (3.129 m).

Pic de Sotllo (3.072 m).



No hay comentarios:

Publicar un comentario