miércoles, 23 de marzo de 2016

Cursa Vall del Congost

Ahir vaig sortir amb bici i vaig arribar xop. M'he passat la nit escoltant la pluja, i el camí cap a Aiguafreda segueix la mateixa tònica. Sembla que la sortida serà en sec però... no podrem fer la marató. L'organització ha dit que creuar el riu Congost és perillós en aquestes circumstàncies i decideix suspendre la marató, tots farem la mitja.




Evidentment, jo volia fer la marató, però crec que organitzar una cursa comporta molta feina (sovint no reconeguda) així que s'ha de respectar la decisió. Alguns companys marxen cap a casa, jo opto per fer la mitja i així amortitzar la falta de son i el viatge.

Vull fer la cursa molt tranquil per no prendre mal, total la mitja no em motiva en excés i l'únic objectiu és sumar kms. Al principi em trobo un tap de corredors que em fa perdre molt de temps... i em trobo amb el David Lillo, que té el mateix objectiu que jo.

Poca cosa més a comentar, 2h58' petant la xerrada amb el David per acabar sumant 22 km i 1.400 m+ més a les cames.



Gràcies a Hoko-Esport, Sala-Giol, Rendiment-race, Bassol Optic, CEM Vallirana, Besttrail, Punt de Natura i MC3 Esports.

No hay comentarios:

Publicar un comentario