martes, 23 de febrero de 2016

6h de Vilafranca



Vaig venir a la primera edició (celebrada a l'octubre del 2014), tot i que uns problemes estomacals em van enviar cap a casa a les primeres de canvi. Per tant, tenia una espina clavada a la pista de Vilafranca del Penedès i havia de venir a treure-me-la. Em ronda pel cap la idea de passar dels 70 kms però avui l'objectiu principal és acabar la cursa.






Es dóna la sortida i comencem a córrer, vinga a fer voltes. Al principi vaig fent en companyia del Miquel Pera i el Pau Triebel, anem doblant corredors i a nosaltres ens dobla algun. Ens passen els dos primers (Jose Manso i Ricard Verge), el Juan José Oliva, el Paris Canals quan li dóna per fer canvis de ritme... També alguna parella com Krlos-Manuel, Jordi-Carles, Irina...






A partir de la hora i mitja, el Miquel tira cap endavant i el Pau es queda un pèl enrere, tot i que no gaire. Van passant les voltes, a les 3h es fa canvi de sentit (que m'agafa fent una parada tècnica). De les 3h30' fins a les 5h passo una estona força dolenta però sembla que em recupero. Porto 5h corrent i uns 59 kms... l'objectiu dels 70 kms continua viu però no està al sac ni molt menys.

Quan queden uns 35' m'enganxo darrere del Carles Salvador (gràcies per llençar-me), després agafem al meu amic Miquel i el tiu encara apreta més... finalment acabo corrent tot sol com un posseït i esbufegant per intentat canal·litzar l'esforç per alguna banda.



Sembla que l'esforç ha valgut la pena... 71'4 kms i 5è! Molt content de la marca global i sobretot del ritme la última mitja hora. També molt content de compartir kms amb bons amics. Aprofito per felicitar tots els participants però en especial el Miquel que em va treure 800 m i el Pau que va debutar en la pista amb bona nota.

Gràcies als meus pares pel suport i també als amics que es van apropar a donar ànims. He d'agrair el suport de Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, Bassol Optic, CEM Vallirana, Besttrail, Punt de Natura i MC3 Esports.




Cursa molt recomanable, el funcionament de les curses en pista és ben senzill però el tracte de l'organització cap a nosaltres va ser de 10. Repetiré segur!

No hay comentarios:

Publicar un comentario