domingo, 4 de octubre de 2015

Marató de Collserola

En plena preparació de les 24h i amb l'objectiu de sumar tants kms com pugui, l'endemà de fer la Marató del Priorat me'n vaig cap al Velòdrom d'Horta per prendre la sortida d'una altra cursa de 42 km.

La d'avui també és força ràpida (1.500 m+), però la fatiga d'ahir passarà factura... així que em conformo amb picar les 5h.


Surto i de seguida veig que la meva idea d'anar amb calma m'ha portat a cometre un error: sortir massa enrere. I la conseqüència és lògica: agafar taps. Així que molt lent al principi... i de menys a més, em noto les cames prou bé i puc anar fent a bon ritme.


Faig alguns kms amb el Doroteo però amb qui més coincideixo és amb el Krlos, el tiu també prepara les 24h i també ve de fer una marató ahir... quin paio més sonat! A les pujades tiro jo i a les baixades ell... en les baixades que vaig al seu ritme jo vaig a fondo, però finalment el perdo de vista i decideixo anar al meu ritme de paquet baixador per no prendre mal.


Tot i perdre'l de vista, continuo guanyant posicions (quan escric això desconec els resultats finals) i acabo la marató en 4h39', molt content del rendiment d'avui i de tot el cap de setmana.

Gràcies a Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, Bassol Optic, CEM Vallirana, Punt de Natura i MC3 Esports; i com no el suport incondicional del meu pare.

No hay comentarios:

Publicar un comentario