sábado, 6 de junio de 2015

Ultra Trail Ulldeter

Avui ens trobem a Setcases per fer front a una ultra “curta” de 50 km, però amb els seus 4.000 m+ per alta muntanya. La previsió del temps no és gaire bona, però les ganes de córrer sí que hi són.


Sortim i la cosa ràpidament puja cap amunt i de quina manera. He sortit massa abrigat així que no trigo en parar a treure’m roba de sobre.

Arribant a dalt de Les Borregues ja portem gairebé 1.400 m+ en menys de 8 km... aquí em trobo un corredor que ha caigut i s’ha fet un tall a la cama deixant la tíbia a la vista. Parem a veure si està bé i com ja està atès continuem per avisar a l’avituallament. Aquest fet fa que em prengui les baixades amb molta calma, ja que no vull prendre mal per d’aquí dues setmanes.



Baixem pel Coll dels TresPics, on hi ha el primer avituallament, i continuem avall fins al Refugi de Coma de Vaca, on podem omplir bidons i començar de nou a pujar. Arribem a Coll de Carançà i Coll de Tirapits, de nou altre cop baixada. Carrego líquid a l’avituallament i continuo cap al Coll de la Marrana, després del qual ja vaig en busca del punt més alt de la cursa: Bastiments (2.881 m). Un cop fet el cim, em trobo el Pere Alsina animant, cosa que sempre s’agraeix.



A partir d’aquí, alguna pujadeta però molta estona baixant per arribar a l’estació de Vallter 2000, on paro una mica més per “dinar”. 





Sortint d’aquí, començo a pujar cap al Puig de Coma Ermada i m’ajunto amb la Marta Muixí i el Raul Koala. Sort d’ells que porten el track perquè hi ha tanta boira que no es veu ni una senyal... no hauria arribat pas a Roca Colom sense el Raul fent de guia. Potser fins i tot hauria acabar a França, i hauria estat un gran desastre ja que el meu vocabulari en francès es redueix a dir que no compro pa (je ne comprends pas).

                                     

A la baixada el Raul i la Marta s’escapen i continuo al meu ritme cap al Refugi Jaume Ferrer, on hi ha l’últim avituallament. La boira ha provocat que ens treguin el cim del Costabona, així que des d’ara fins al final poca pujada i molta pista.



Finalment arribo de nou a Setcases després de 9h11’, en una discreta 94ª posició. Amb el recorregut alternatiu han sortit uns 49 km 3.400 m+ (enlloc dels previstos 50 km i 4.000 m+). Avui acabo molt content d’haver sumat un gran entreno de cara a la Gran Ultra de l’Emmona. Aprofito per felicitar els companys Biel i Jose, que van fer uns temps estratosfèrics.


Gràcies als meus pares pels ànims i a l’ajuda de Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, Punt de Natura, CEM Vallirana i MC3 Esports.


No hay comentarios:

Publicar un comentario