domingo, 19 de abril de 2015

Camí dels Íbers

En un cap de setmana on també em cridaven l’atenció la “Ultra de Mallorca-Serra de Tramuntana” i “Pels Camins dels Matxos”, me’n vaig cap a La Roca del Vallès per córrer aquesta marató de muntanya amb 2.000 m+ (tot i que no posaria la mà al foc per aquest desnivell, surt una mica menys). He corregut moltes vegades per la comarca però mai en aquest poble.



De nou tinc ocasió de saludar alguns amics i companys de fatigues. Es dóna la sortida i de seguida arriba una pujada molt dreta, de les de caminar sí o sí... si no fos perquè encara estem dins del poble i no hem fet ni el primer km. Haurem de córrer doncs, i la patata revolucionada.


Un cop entrats a la muntanya, aquesta ens rep amb aquella olor tan característica de la terra mullada. Per sort, el temps ens respectarà i no plourà durant el matí. De seguida m’enganxo amb el Sergio Heredia. He sortit massa ràpid, afluixo un pèl per calmar les pulsacions, però només una mica ja que les cames responen molt bé.




Més tard ens agafarà l’Albertus dels Koala’s, el Sergio em segueix fins el km 25 i aquí es queda una mica (tot i que no li treuré pas gaire fins a meta). Vaig fent, passen els kms entre corriols molt xulos mentre les cames em responen d’allò més bé i remunto algunes posicions. Finalment acabo de nou a La Roca després de 4h31’ en 18ª posició.




Gràcies al meu pare pels ànims, i també al suport de Hoko-Esport (molt còmodes les mamba), Rendiment-race, Sala-Giol (em va permetre córrer tot i tenir una butllofa important per culpa del calçat de seguretat), CEM Vallirana, Punt de Natura, MC3 Esports i Training Sabadell.

Ha estat una marató molt maca, corrible en la seva major part tot i evitar molt la pista i discórrer principalment per corriols. Molt bona organització també. Personalment, acabo molt content de veure el rendiment físic després d'una setmana on, tot i que em vaig regalar descans total el dijous, la resta de dies he pogut entrenar força. La setmana que ve aniré a fer UTBCN, són 100 km però intentaré entrenar igual que aquesta setmana, ja que tinc clar que els objectius de l'any arriben al juny i no ara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario