miércoles, 25 de marzo de 2015

Marató Vall del Congost

Avui vaig fins Aiguafreda per córrer una de les maratons que tinc pendents a Catalunya i que més ganes tinc de fer. Me n’han parlat molt bé i pinta dura, a part dels 3.100 m+ també ens hi trobarem força fang per la pluja del dia anterior.



El ritme de sortida és elevadíssim i al cap de poc entenc perquè, un tap res més començar en el primer corriol de pujada. Els que ja s’ho coneixien han arribat ràpid i jo em quedo atrapat darrera la gentada. Vaig guanyant alguna posició però costa molt avançar en aquestes condicions, així que paciència. Fins el km 10 pràcticament tot pica cap amunt.

Arriba el moment en que em costa un munt avançar altres corredors i a mi no m’avança casi ningú, així que trobo la meva posició en la cursa i començo a trobar-me còmode. Aprofito la pujada del Purgatori per avançar algunes posicions, deu ni do com puja això. En el camí cap a Castell del Tagamanent em creuo amb el Jose que està per aquí entrenant. Costa, però un cop a dalt penso que les pujades que queden no seran gaire dures (quin il·lús).



Ens hem mullat vàries vegades els peus, però cap al km 30 toca travessar el Congost deixant els peus xops i vigilant de no relliscar-hi. Dues pujades amb les seves respectives baixades, faig el tram final amb un altre corredor i acabem de nou a Aiguafreda després de 6h06’.




La marató d’avui m’ha agradat molt, gran organització, recorregut xulo... i coneixent també la Marató del Montseny, m’hauria agradat apuntar-me a la ultra del pròxim abril però aquest any no podrà ser, queda apuntada pel proper.


Gràcies al meu pare, a la Mònica i al Beto pels ànims, així com l’ajuda de Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, CEM Vallirana, Punt de Natura, MC3 Esports i Training Sabadell.

No hay comentarios:

Publicar un comentario