martes, 17 de febrero de 2015

Marató Hivernal de Campdevànol

Avui vaig cap a Campdevànol on participaré per tercer any en aquesta cursa del Ripollès (tot i que la darrera edició va ser retallada pel temporal). De nou em trobo amb moltes cares conegudes, i és que sempre acostumem a ser els mateixos sonats.

Si puc acabar de quadrar dates, el calendari d'aquest any serà bastant heavy, així que veient que vinc de fer una ultra i que la setmana que ve en toca una altra, decideixo agafar-me la marató d'avui com un entrenament més (òbviament, el llarg de la setmana).

Es dóna la sortida i ritme elevadíssim com sempre, jo a la meva, una marxa guardada i anar fent. Porto cinturó amb aigua i al primer avituallament ni paro (només pararé en 3 de tots els que hi ha en tota la cursa, per agafar un codony boníssim). 


La cosa comença a picar cap amunt, triguem però arribem a la part més maca de la cursa per encadenar 4 cims per sobre dels 2.000 m (La Covil, Costa Pubilla, Emperadora i Pedrapicada). Ja està la major part del desnivell fet.








Sobre el km 25 arribo a l'avituallament de Maians, on m'extranyo de trobar-hi el Josep Pera, que em diu que plega ja que no es troba bé. Continuo, una mica de pujada i baixada fins a Montgrony on paro uns instants a l'avituallament i rebo els ànims del meu pare.

Últims 11 kms, amb alguna pujada però en general bastant ràpids, Dos avituallaments pel camí, en el primer em paro un moment a agafar aigua. Aleshores agafo l'Anna Juvé, que va una mica marejada però aguantarà la 2ª posició darrera la Dolors Morcillo (gran cursa de totes dues). A l'últim avituallament ni paro i quan me n'adono ja trepitjo de nou Campdevànol, en els últims metres em trobo la Gemma i la Joa animant i finalment creuo la meta després de 5h52'13'', acabant en una discreta 59ª posició.

Avui ha estat un gran entrenament de cara a les ultres, una marató dura (2.700 m+), molt ben organitzada... de les millors de Catalunya vaja. Aprofito per felicitar tots els companys que han acabat la cursa, sobretot l'espectacular cursa de l'Albert Viñau i les grans marques de l'Èric Ortiz, el David Neila i l'Isma.



He d'agrair els ànims del meu pare i l'ajuda de Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, CEM Vallirana, Punt de Natura, MC3 Esports i Training Sabadell. Continuem sumant kms pel ProyectoPol, recordo que qui vulgui col·laborar, ho pot fer a https://www.teaming.net/proyectopol  per la quantitat simbòlica d'1 € al mes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario