lunes, 19 de enero de 2015

Marató Costa Daurada

Per tercer any torno a Tarragona per córrer la Marató de la Costa Daurada (serà la quarta vegada que la faig, ja que també vaig córrer una edició a Salou). Aquest any, a més de 10 km i marató, han posat una nova distància de 30 km. Això implica algun canvi en el recorregut, bàsicament deixar-nos als dels 42 km el tram de La Llarga pel final (un error per mi, ja que és amb diferència el tros més dur de la marató, i també el més lleig).



Després d’haver descansat uns dies, porto dues setmanes entrenant. Amb molts dubtes però surto darrera les llebres de les 3h, en companyia del José Luís Belvis que fa els 30 km. De seguida paro a buidar l’aigua del canari, perdo pocs segons però els suficients com perquè les llebres s’allunyin... Vaig a la seva caça per enganxar-la ràpidament, miro el rellotge i per moments marca menys de 3:30 min/km. Sí, agafo la llebre de seguida però em ve al cap el gag de l’APM de “¿le damos un aplauso y dejamos que se vaya?”. I efectivament així passa, qui marxa és el grup de les 3h i jo em vaig quedant.

Passo la mitja marató en 1h29’ un pèl per darrera de les llebres. Les vaig veient i alhora veig com la distància es va fent més gran. Veig que he petat abans de la mitja marató i fins i tot se’m passa pel cap plegar. Però penso que en una ultra de 100 milles que em vagi malament em cauran 5-10 hores extra i aquí només seran 10’-15’. Així que anem fent, objectiu que no m’agafi la llebre de les 3h15’, i si m’agafa doncs a sobreviure i sumar una marató més al currículum.



Finalment no m’agafa i creuo la meta en 3h10’09’’, en una discreta 92ª posició del Campionat de Catalunya de Marató. Avui no era el dia per fer marca, ni pel poc temps que portava entrenant de nou, ni per haver “descansat” el dia abans nedant 4.000 m, ni per no haver anat a la Maite a fer massatge... Tot i així, content de sumar una nova marató (ja en van 26) i començar a posar els ciments pel 2015.


He d’agrair una vegada més el suport de Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, MC3 Esports i Training Sabadell.



No hay comentarios:

Publicar un comentario