martes, 11 de noviembre de 2014

Marató del Montseny

Encara amb un cansament important arrel dels 100 km de Caldes, vaig fins a Sant Esteve de Palautordera sense més objectiu que gaudir d’aquesta marató (amb 2.700 m+) en companyia de molts amics del sector de tarats.





Tot i això, sóm més de 1.000 corredors, així que tocarà apretar al principi per evitar els primers taps. El ritme de sortida és infernal i em deixo portar per la inèrcia dels que corren al meu costat, cosa que em deixa les cames cremant i unes sensacions no gaire bones.

Vaig fent fins a Sant Bernat (km 16), cursa força ràpida fins aquí i toca començar la pujada cap al Matagalls (que em permet anar guanyant posicions però encara amb més pena que glòria) i posteriorment la baixada fins a Sant Marçal. Les cames sembla que no responen però es van despertant en la pujada cap a les Agudes. Un cop a dalt, toca abrigar-se una mica i anar fins al mític Turó de l’Home, on arribo al km 30 ara sí amb ganes i forces per apretar.


Les baixades són el meu punt dèbil però aquesta vegada em llenço tan ràpid com les cames em deixen. Al principi és camí més estret i bastant pedregós, em passa algun corredor però en passo molts més. Quan el camí s’enxampla i es pot córrer més ràpid encara guanyo més posicions, i acabo de nou a Sant Esteve per creuar la meta després de 5h29’ en una discreta 164ª posició però amb un gran sabor de boca pel final.




He d’agrair una vegada més el suport de MC3 Esports i Training Sabadell, així com les ajudes de primera qualitat en roba (Hoko-Esport), benzina pel cos (Rendiment-race) i crema (Sala-Giol). 


No hay comentarios:

Publicar un comentario