domingo, 12 de octubre de 2014

6h en pista de Vilafranca


Avui toca fer el ratolí en una pista d’atletisme, 6h fent voltes a una pista de 400 m (tot i que al córrer pels carrils de fora acaben sent alguns metres més). Molts amics del món de l’ultrafons avui a Vilafranca: Miquel Pera, Isma Castillo, Carles Salvador, Paco Robles, Ruben Piñol…

La sortida es dóna a les 16h amb molta calor. De seguida el Ricard Verge s’escapa a un ritme infernal, i ens quedem un segon grup intentant seguir la Cristina González. Anem fent la goma uns i altres però ens tenim a la vista i estem a la mateixa volta. Anem bastant per sota de 5’/km, així que potser un pèl ràpid. Durant la setmana em preocupaven els meus bessons, ja que els tenia bastant carregats per haver corregut la marató de l’IM BCN amb minimalistes, però com per art de màgia avui no es queixen gens.



La que sí que es queixa és la meva panxa. Després d’haver de fer 3 pit stop, decideixo plegar quan porto 1h50’ i uns 22 km. Podria completar les 6h però no em veig per estar arrossegant-me per la pista durant 4h havent de parar cada dos per tres.



A vegades surt cara i a vegades creu, desde la Buff Epic Trail havien sortit masses cares i tampoc li dono més importancia a això que suposo que va ser un tall de digestió.


Tot i això, la prova em va agradar bastant, pocs participants però ben cuidats per l’organització. Aprofito per felicitar tots els que van completar les 6h (especialment la guanyadora Cristina González i el meu gran amic Miquel Pera que va quedar 3er) i també per donar les gràcies a Hoko-Esport, MC3 Esports i Training Sabadell.

No hay comentarios:

Publicar un comentario