domingo, 31 de agosto de 2014

Tri B de Balaguer



Un any més, i ja en van 4, torno a Balaguer, on vaig fer el meu primer triatló. En la meva opinió, a Catalunya no n’hi ha cap de més ben organitzat i és el millor entre els de mitja distància, amb molta diferència.





Comencem a les 15.15 amb sortida des de l’aigua. La natació és molt bruta, tant per les algues del pantà de Sant Llorenç com pels constants cops que rebo (i dono, no em deixaré ofegar) per tot arreu. Completo els 1.900 m nedant en 32’45’’, fent el parcial 78.






Vaig cap al box i faig la transició el més ràpidament possible per començar la bici. Un tram de bici molt dur, amb més de 1.500 m+ pujant el port de Vilanova de la Sal, dues vegades el port d’Àger i moltes “parets” curtes però verticals com el Mur de la Creu. La cosa comença plana però de seguida pica cap amunt, passo el Toni Montero que ha sortit davant meu de l’aigua amb una gran millora en aquest sector, després em passa l’Emilio com un coet en bici i vaig fent kms sota un cel ennuvolat però amb molta calor. A la segona pujada a Àger agafo el Niko, després em torna a agafar ell i comentem un cas descarat de drafting... quan passo a “l’esportista” en qüestió li dic quatre coses i a sobre sembla que s’indigna... continuo al meu ritme, no estic al meu millor nivell de bici ni molt menys però aquest trampós no em segueix. Faig el bucle d’Os de Balaguer, i sobre el km 68 passo l’últim avituallament. En teoria l’últim estava més endavant i faig curt d’aigua, la calor apreta i aquest últim tram de bici se’m fa molt llarg. Això ja està, queda el Mur de la Creu ja dins de Balaguer per acabar de deixar les cames ben tocades i a córrer. He fet els 90 kms més les transicions en 3h03’, parcial 33.


Començo a córrer una mitja marató en la que l’any passat vaig volar, però aquest any no serà igual. El circuit tampoc és exactament el mateix, però la falta d’entreno en bici em fa baixar-me a córrer més castigat. Faig les tres voltes alternant el marge del riu amb trams asfaltats i acabo aquest sector sense pena ni glòria en 1h33’, fent el parcial 30.















Creuo la meta en 5h08’, quedant el 32è entre més de 200 inscrits (acabem 181), en una prova amb molt nivell ja que era Campionat de Catalunya de Mitja Distància.



Molt content de tornar a pujar al podi amb els meus companys del Triatló Vallirana, posant el meu granet de sorra per sumar-me a la gran cursa que van fer l’Emilio i el Toni Pallarès per quedar segons per clubs. Primers van quedar els del CN Reus Ploms, molt content també de tornar a trobar-me amb el Sergi Bermejo, que va demostrar que està recuperat i de quina manera.
Aprofito per felicitar la resta de companys del Vallirana, tots ells finishers: Toni Pallarès, Emilio, Toni Montero, Manu Carrión, Fabián, Niko, Sergio Agost, Nestor, Dani Rivera, Alex Castaño i Manuel Sosa.



He de donar les gràcies a Hoko-Esport (vaig estrenar en un triatló la malla Takara i li poso un 11 sobre 10), al Samu de MC3 i l’Alvaro de Training. Però sobretot gràcies als meus pares i als familiars dels meus companys que ens van animar tota l’estona.


No hay comentarios:

Publicar un comentario