martes, 29 de octubre de 2013

Marató de Sant Llorenç

No tenia clar si havia de fer aquesta marató entremig de tantes ultres, però tenia ganes de fer-la ja que va ser la primera que vaig fer de muntanya, ara fa un any. Així que vaig decidir apuntar-me.



Com sempre, sortida a ritme alt i de seguida entrem a la muntanya. La cursa és molt ràpida fins el km 16, on comença la pujada més dura. Hi ha algun descans però pràcticament és tot pujada fins el km 24, quan coronem La Mola, el punt més alt (uns 1.100 m).

Ara ve una baixada amb molta pedra i força tècnica on perdo alguna posició, però de seguida tornem a pujar fins al Coll d'eres. Ara sí que ja està pràcticament tot el desnivell positiu fet, només queda pujar Era Ventosa i ja gairebé tot baixada.

Com de costum, el meu millor moment arriba en el tram final i a partir del km 30 començo a guanyar bastantes posicions per acabar creuant la meta després de 42 kms i 1.900 m+ en 4h33'38'', en la posició 30 d'uns 450 corredors.


Acabo molt content de veure com cada vegada em recupero millor i més ràpid de les curses llargues, ja que fa una setmana corria els 100 kms del Montsant i avui m'he notat molt fi, a més de fer 17' menys que l'any passat.




Vull felicitar l'organització perquè és de les millors que m'he trobat mai. Avituallaments complets, recorregut ben marcat, preu raonable... Si aquesta cursa forma part de la Copa Catalana és per mèrits propis.

Després d'algunes curses molt corredores, les pròximes venen carregades de desnivell: Paüls i Montseny seran lentes.


1 comentario: