lunes, 25 de marzo de 2013

Botifarunner

La cursa d'ahir havia d'haver-se corregut fa un mes, el 24 de febrer, però es va haver d'aplaçar per culpa de la nevada que hi va haver i que va deixar el recorregut impracticable. Doncs bé, un mes després, em presento a la Llacuna per tornar-me a penjar un dorsal quan només fa 1 setmana que vaig córrer la Marató de Barcelona. La situació és similar a la de fa dos mesos, quan vaig córrer la Marató de la Costa Daurada i, a la setmana següent, la Mitja Marató de Muntanya de l'Eramprunyà.

Igual que l'altra vegada, arribava havent corregut molt poc, uns 13 kms dividits en dos rodatges de 30'. Però el moment de la temporada és un altre, s'acosten els grans objectius, fa millor temps... Així que descans de córrer durant la setmana però molta bici (a l'aigua no vaig fer ni 10.000 m), sumant 606 kms en 4 sessions, 3 d'elles rodant amb la cabra a mitges bastant bones.


Bé, després de la prèvia, tornem a la cursa d'ahir. Tenint en compte els kms acumulats durant la setmana, li dic al meu pare que em prendré la cursa amb calma. Es dóna la sortida i així ho faig, en el tram inicial d'asfalt em van passant molts corredors i, un cop entrem al bosc, a la primera pujada em mantinc, i a la primera baixada em passen dos o tres corredors. Continuo amb la idea de prendre-m'ho amb calma, però no noto les cames excessivament carregades i, quan arriba la primera pujada amb cara i ulls, començo a passar corredors fins que perdo el compte. És aleshores quan canvio de xip... a les baixades sempre perdo alguna posició, però a les pujades recupero aquestes que he perdut i algunes més.



El recorregut ofereix bones vistes i els kms van passant, la cursa és dura però no es fa gens pesada. Així que quan me n'adono ja estic un altre cop trepitjant l'asfalt de la Llacuna. Veig 3 o 4 corredors al davant, estan massa lluny, però tot i així faig l'últim esforç per esprintar... no els agafo però hi arribo molt a prop.

 

En resum, acabo la cursa amb molt bones sensacions (sobretot tenint en compte la setmana que portava), anant de menys a més tant en ritme com en la posició entre els corredors. Després de 22 km i 1.050 m de desnivell positiu, el temps final és de  2h10'19'', que em deixa en la posició 21.

No hay comentarios:

Publicar un comentario