miércoles, 16 de enero de 2013

Cinc cims

El 2013 ja ha començat a nivell de competicions. Igual que l'últim dorsal del 2012, el primer d'aquest any va ser d'una cursa de muntanya, la dels Cinc Cims a Corbera de Llobregat.


Ja coneixia el recorregut d'haver-lo fet un dia entrenant amb l'Albert (tot i alguna variació al track), cosa que em permetia saber on havia de reservar i on podia apretar per fer de la millor manera els 26'6 km amb 1.325 m de desnivell positiu.

Aquesta vegada el temps em va passar bastant ràpid, i vaig córrer en tot moment (tot i que alguna pujada m'obligava a caminar) amb bones sensacions, anant de menys a més i acabant en 2h33', cosa que em va valer per quedar en 34ª posició. Bon paper també dels meus companys: Toni (que de no ser per la mala sort hagués guanyat, tot i que una 3ª posició tampoc està malament), Albert, Cristian i Raul.

En alguns trams vaig ser bastant conservador, tenint en compte que aquest diumenge hi ha la Marató de la Costa Daurada, en la qual no tinc un objectiu clar ja que aquesta vegada no he trobat la motivació suficient per donar voltes al parc fent sèries contra el cronòmetre, així que sortiré una altra vegada amb la llebre de les 3h (a un ritme de 4:15 min/km) i quan hagi de petar ja petaré... Suposo que la marca que tinc de 3h08' a Salou al 2011 és una bona referència.




I per tancar el tema dels Cinc Cims, també es va anunciar que pròximament es farà la Cinc Cims X-trem, que consistirà a fer dues vegades el recorregut (una en cada sentit) per fer 52 km i 2.700 m de desnivell positiu. Tot i que encara no hi ha data, espero que no em coincideixi amb cap altra competició.

No hay comentarios:

Publicar un comentario