martes, 4 de diciembre de 2012

Marató se me'n refum

Diumenge al matí vaig anar a Sant Sadurní per córrer la Marató se me'n refum, amb 2.300 m de desnivell positiu. Poc abans de la sortida, em vaig trobar amb alguns companys que feien la cursa de 16 km i em van donar àmins.
Sortia a les 9 del matí i feia bastant de fred, pel que anava més abrigat que mai.  Després d'un tram urbà, ràpidament començavem a trepitjar pedra dins de la muntanya i a superar desnivells. Patint bastant al principi, a partir del km 10 ja corria a gust i amb un ritme còmode. Entre una cosa i l'altra no vaig prendre el primer gel fins les 2h.
Va ser cap al km 25 quan vaig començar a avançar tants corredors fins a perdre el compte, era aleshores quan més gaudia, i notava que els km i el temps passava volant, pujava corrent molts trams on tothom que veia caminava. Va començar a sobrar-me tota la roba d'abric que portava, així que me la vaig treure i la vaig guardar com vaig poder.


Finalment vaig acabar en poc més de 4h34', temps que em va valer per entrar a meta en 11ª posició absoluta.
Amb aquesta, ja són tres les maratons corregudes aquest any (dos de muntanya), i sense cap dubte ha estat la que he acabat amb millor resultat, millors sensacions i més sencer.

Amb ganes de més!

No hay comentarios:

Publicar un comentario