domingo, 11 de noviembre de 2012

Cursarroca

Passats ja els dies de fer el gandul, divendres tornava ja a entrenar mig seriosament amb 1h15' de trail running i 4.000 m a l'aigua. A última hora del dia vaig decidir apuntar-me a la Cursarroca, una cursa de muntanya a Sant Martí Sarroca de 17 km i 680 m de desnivell positiu, que podia ser un bon entrenament de cara a la Marató de Sant Sadurní i em cridava l'atenció per ser relativament a prop de casa, acompanyar l'Albert i coincidir amb el Carlos i el Jordi.



Ahir vaig sortir en btt a fer 42 km, conscient que avui em pesarien però no tenia gaire sentit descansar portant només un dia de càrrega.
Així que avui arribo allà amb l'Albert i ens trobem amb una organització que deixava bastant que desitjar. No obstant, el recorregut era molt guapo, amb bastanta pista i bosc, però amb la típica baixada pedregosa on em torço el tormell i em quedo dos minuts atontat. He anat tota l'estona de menys a més, corrent de principi a fi, però alfinal m'han pesat les cames dels últims dos dies i casi necessito la foto finish per guanyar l'Albert.


Finalment, arribada a meta en poc més de 1h27 per acabar en la posició 28. Un entrenament més i quart diumenge consecutiu fent el cabra per la muntanya amb un dorsal. La setmana que ve retrobament amb l'asfalt i una distància més curta, els 10 km de Moja.

No hay comentarios:

Publicar un comentario