domingo, 18 de noviembre de 2012

Cursa de Moja

10 mesos després, i encara no sé perquè, tornava a córrer una cursa de 10.000 m en ruta. L'últim cop, a la Cursa de Vilafranca, havia fet 39:14.
Molts dies havien passat des d'aleshores i tampoc estic acostumat a entrenar aquesta distància ni aquest ritme, així que no pretenia fer marca. No obstant, encomanat pel que feia tothom (greu error), surto corrent com un posseït i al pas pel primer km veig que l'he fet en 3:38... sé que no podré aguantar aquest ritme (assequible per molts però per mi infernal) i afluixo de seguida, però el segon km el faig en 3:40. A partir d'aleshores m'he arrossegat fins el final fent els 8 km restants per sobre de 4 min/km.
A la classificació provisional sortia que havia fet un temps de 39:33 (una mica menys en el meu rellotge) per acabar en la posició 22 de la general i 5è de la categoria.

Aprofito per felicitar el Dani, el David i el Carlos que han complert els seus objectius i han aconseguit la seva marca personal.

Jo tampoc estic descontent del meu resultat, tenint en compte que l'entrenament va enfocat cap a altres objectius. A més, no era un circuit excessivament ràpid, ja que hi havia trams de terra que, tot i ser majoritàriament plans, tenien bastanta pedra.
Ara bé, la conclusió és clara: o muntanya o llarga distància, però cursa curta i per asfalt... mala combinació!


En dues setmanes torna el que m'agrada, la marató de muntanya de Sant Sadurní!

No hay comentarios:

Publicar un comentario