miércoles, 24 de octubre de 2012

Marxa de les Bonesvalls

La previsió metereològica no era gaire bona dissabte, i la realitat de diumenge encara ho era menys, ja que quan em vaig aixecar tenia dubtes de si finalment se suspendria la prova o no. Tot i que la sortida es va donar amb una mica de retràs, la prova es va disputar amb relativa normalitat.


Per davant hi havia 28 km amb 1.000 m de desnivell positiu, destacant les pujades al Puig de la Mola, el Montau i el Turó de l'Oró.


Al principi tothom intentava esquivar els bassals, però després ja vam veure que era inútil si després s'havien de creuar rieres amb l'aigua per sobre la cintura.
Vaig començar a pujar la Mola decidit a arribar a coronar corrent, tot i que la pujada era forta i vaig provar de caminar i, a part de carregar menys les cames, els corredors que tenia de referència no em guanyaven distància, fins i tot n'hi retallava a algun.


Un cop a dalt, la baixada tenia trams bastant tècnics on encara tinc molt que millorar.
Més tard, passada la bifurcació on els companys del recorregut curt tornaven cap a Olesa, els del llarg iniciavem la pujada al Montau, de duresa similar al primer puig però en aquest cas una mica més llarg. Per tant, la baixada també era més llarga i, tot i haver-hi trams tècnics, hi havia bastanta pista per la que podia baixar ràpid.
Arribat ja al km 20, només quedava pujar i baixar l'últim puig, el Turó de l'Oró, en el qual hi havia una part bastant dura. A la baixada em vaig torçar el peu i, tot i que vaig estar un parell de minuts mig coix, vaig poder acabar apretant un altre cop.

Finalment, arribada a meta en 2h45', quedant en la posició 21. Per últim, felicitar el Toni Pallarès que va guanyar, el Pau Bogunyà que va fer podi del recorregut curt i els altres companys del club que van complir els seus objectius.


I aquest diumenge toca anar a Sant Llorenç de Savall per córrer la 18ª edició de la Primera Marató de Muntanya de Catalunya. Per davant, 42 km amb poc més de 1.700 m de desnivell positiu on l'únic objectiu és acabar i continuar guanyant experiència en el trail running de cara a futures competicions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario