domingo, 2 de septiembre de 2012

Tri de Catalunya

Ahir tocava anar a Banyoles per segon cop aquest any, tot i que aquesta vegada era per fer el triatló en distància olímpica. Ja anava mentalitzat en passar-ho malament a l'aigua, i així va ser. Molts cops i males sensacions per acabar fent els 1.500 m en 29:40. Al sortir, transició ràpida i tocava afrontar el sector on millor em trobo últimament, el ciclisme. Tot i això, com de costum, el fet de ser un paquet a l'aigua em penalitza i mai surto amb cap grup que porti el ritme adequat, així que vaig fer tot el sector donant-me relleus únicament amb un altre triatleta i passant de llarg un grup rere un altre per completar els 40 km en 1h10' (comptant les dues transicions, a 34'1 de mitja). De nou transició ràpida per sortir a fer els 10 km totalment plans, però el ritme del ciclisme em va passar factura i vaig començar a córrer mig mort. Tot i així, em vaig recuperar i vaig completar el tram de córrer en 42:16. Finalment, vaig creuar la línia de meta en 2h22:19 (trigant 2 minuts més que l'any passat a l'aigua, però baixant-ne 2 a la bici i 2 corrent), en la posició 138 de la general i 7è sub23.

No hay comentarios:

Publicar un comentario