domingo, 15 de julio de 2012

Pont de Suert

Un mes després de Balaguer, de nou dorsal penjat a la cintura per fer un altre triatló. Al arribar al Pont de Suert no semblava que estiguéssim al juliol del fred que feia, fins al punt d'anar en bici d'un box a l'altre amb el neoprè posat. Aquest cop, l'aigua se m'ha fet bastant llarga i pesada, sortint de fer els 1.500 m en 28:33 (un discret 196 è parcial). Aleshores tocava afrontar els 40 km de bici, el sector on més còmode m'estic trobant últimament entrenant. Tot i això, un cop fora ja del box, al saltar sobre la bici aquesta vegada m'ha anat de poc que no em menjo al terra. Passat l'ensurt, tocava buscar un grup que portés un bon ritme i aprofitar quan hi havia algun escapat per anar fent relleus i atrapar un grup millor. Aquí la cosa ja ha millorat, fent el 94è millor parcial. Únicament em quedaven 10 km corrent, tots creiem que serien pel dur circuit muntanyós de l'any passat, però no sabiem que havien canviat el recorregut, que finalment ha estat bastant pla. Consistia en 3 voltes i he pogut apretar la última per acabar aquest sector en 41:26 (122 è millor parcial). En total, 2h18:59 per acabar en la posició 132 de la classificació general i 11 dels Sub23. Content pel temps i en aquest cas no m'importa la posició, conscient que en els triatlons curts surto perjudicat al estar permès el "drafting".

No hay comentarios:

Publicar un comentario