domingo, 22 de abril de 2012

Doble Olímpic Terres de l'Ebre

Avui primer triatló de la temporada, que a més ha significat un bon entrenament per l'Ironcat. Ahir pensava que no podria penjar-me el dorsal perquè sóc tant feliç que mentre tots els participants (o gairebé tots, perquè n'hi havia més d'un que li ha passat el mateix) van portar ahir el material pel tercer sector a la T2, jo pensava equivocadament que es podia portar avui mateix. Per sort, gràcies a l'Alex Castaño he pogut disputar la prova amb normalitat.
Un cop solucionat el tema, ja dins del box 1 (Sant Carles de la Ràpita) ens hem posat el neoprè (era el primer cop que ho feia aquest any) i l'Alex, el José Luís, el David i jo ens preparavem per representar el Club Triatló Vallirana.


Uns minuts abans de les 8 ens hem llençat al mar a escalfar, i hem comprovat que l'aigua realment estava freda, com després han dit per megafonia (15ºC). Després que donéssin la sortida, ja ens hem tirat a nedar per fer dues voltes a un circuit de 3 boies, el que representava un total de 3.000 m. No tenia males sensacions nedant però al sortir de l'aigua he vist que havia passat de la hora (1h03), cosa que no m'esperava.
Aleshores, en direcció a la T1 mentre em trec el neoprè i faig la transició ràpida per agafar la bici i sortir a fer els 85 km que em portarien desde Sant Carles de la Ràpita fins a Tortosa.

Es tractava d'un circuit bastant pla, pràcticament sense desnivell en la primera part, sí en la segona (pujant a La Sènia) tot i que es podia anar gairebé tota l'estona amb el plat gran. He arribat a Tortosa en 2h53:20, amb una mitja de poc més de 29km/h (comptant una aturada tècnica a buidar l'aigua del canari).

Un cop deixada la bici a la T2, tocava córrer 20 km, i ho he fet amb molt bones sensacions perquè no he parat de remontar posicions (em sembla que en aquest sector la classificació provisional em dónava el 61è lloc) i he acabat la cursa a peu en 1h31:46.

En total, 5h28:31 complint l'objectiu de baixar de les 5h30'. Segon sub23 i posició 112 de la classificació general provisional.
Em sembla que també he complert l'objectiu d'arribar bastant sencer per poder seguir entrenant per l'Ironcat. De moment, diumenge que ve el B de Banyoles en el que serà un altre entrenament de qualitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario