domingo, 26 de febrero de 2012

Mitja Marató de Barcelona

Avui tocava test previ a la Marató de Barcelona i si ha de servir de precedent més val que em conformi amb acabar-la. Tot i entrar al calaix quan encara quedaven 10 minuts per la sortida, no m’he pogut posicionar bé entre tants corredors (12.500 participants) i he començat a “córrer” gairebé 30 segons després de passar per la línia de sortida, i m’ha tocat anar esquivant altres corredors constantment fins trobar el meu lloc.
Sobre el km 15 m’ha agafat un mal de panxa que m’ha fet baixar el ritme i fins i tot he estat a punt d’aturar-me per anar al lavabo, encara que he pogut seguir i acabar com he pogut.
Finalment, 1h28:20 per quedar en la posició 905 de la categoria general i 18 de la BM, però molt lluny de la marca personal (1h26’33) i amb un ritme (4:12 min/km) que em diu que m’oblidi de fer la marató en menys de 3h i em conformi en intentar rebaixar la marca de 3h08:12 que vaig aconseguir a Salou.




Per últim, el volum d’entrenament de la setmana ha baixat molt per arribar bé a la cursa d’avui. En total, fins ahir havia sumat:
-       - Aigua: 10.500 m.
-       - Bici: 203 km + 1h d’estàtica.
-       - Running: 2h50’.

No hay comentarios:

Publicar un comentario