domingo, 5 de febrero de 2012

Duatló de Calafell

Avui he debutat en els duatlons de carretera i m’ha servit per confirmar el que ja m’havien comentat, que són carreres rapidíssimes. He completat els 5km (mal comptats ja que eren menys) del primer sector de cursa a peu en 15:56. Tot seguit, transició ràpida per agafar la bici i sortir a donar 4 voltes a un circuit totalment pla per completar els 16 km (inicialment eren 20 km però l’havien retallat) en 30:31, a una mitja de 31,46 km/h. En aquestes proves està permès el “drafting” (anar a roda), tot i que no m’ha beneficiat gaire al completar la major part del sector només amb un altre triatleta amb el que em donava relleus, ja que els grups que passavem anaven a un ritme massa lent i ens ha estat impossible agafar els grups que anaven més ràpid. Finalitzat el segon sector, segona entrada a box i una altra transició ràpida per sortir a fer els últims 2,5 km de cursa a peu, tram en el que m’he trobat bé i que he completat en 9:57. Al final, 56:24 per acabar en la posició 108 de la classificació general i en la 8 de la sub23. Com sempre, bona actuació de tots els membres del Club Triatló Vallirana.


Pel que fa a la setmana, el fet de tenir cursa el diumenge m’ha tornat a restar hores d’entrenament i la meteorologia m’ha impedit fer més km de bici, tot i que he pogut sumar (duatló a part):
-          Aigua: 13.000 m.
-          Bici: 135 km + 3h30’ d’estàtica.
-          Running: 4h15’.
De moment no tinc previst participar a cap altra cursa fins la Mitja Marató de Barcelona (26 de febrer), cosa que espero poder aprofitar per tornar a introduir volum d’entrenament (sobretot bici) de cara a l’Ironcat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario