domingo, 4 de septiembre de 2011

Crònica de Banyoles

Finalment el temps va permetre que el Triatló de Banyoles es realitzés amb normalitat. Això sí, amb molta calor, pel que el neoprè va estar prohibit (l'aigua de l'estany estava a més de 25º). La sortida va ser dins de l'aigua amb una mica de caos al ser tants participants, pràcticament 1.000. Vaig fer els 1.500m de natació en 27:40 (posició 237) i després d'agafar la bici a la T1 vaig veure que havia sortit junt amb el Cabe, tal i com havia previst ell. Em va guiar fins que no vaig poder-lo seguir i em vaig enganxar en un altre grup. Vaig veure alguns companys durant part dels 40 km de ciclisme i vaig coincidir amb el José Luís i l'Elías per, finalment, deixar la bici a la T2 amb un parcial de 1h12:26 (posició 228). A la cursa a peu em vaig creuar amb diversos companys del club (vaig trobar a faltar el Joanjo) i vaig guanyar posicions per acabar completant els 10km en 44:06 (posició 190). En total vaig fer un temps de 2h24:12 que em va deixar en la posició 198 de la classificació general i en la 11 de la Sub23.

Avui per variar una mica he sortit en BTT amb el Joan (que ja el tinc mig enganyat per fer duatlons) a fer el purgatori de Castelldefels i finalment han caigut 52km.
Foto amb el Josef Ajram per Sant Jordi.

2 comentarios:

  1. Campió, vas més que disparat!!!!, menuda temporadeta t'espera!!!! al ritme que vas a veure fins quan podrem seguir-te!!!

    ResponderEliminar
  2. Quina llastima que no hagi pogut acompanyarte...!!!Pero ja estaba desde aqui pensant en tu tot el rato!! A la proxima estare :)

    ResponderEliminar