viernes, 12 de agosto de 2011

Inici al triatló

Després de preparar la Marató de Barcelona amb els entrenos planificats pel Toni Pallarès, vaig acabar-la en 3h24' (algo més del previst, però molt content ja que al preparar-la en un mes i mig l'objectiu principal era poder-la acabar). Va ser aleshores quan vaig decidir apuntar-me al Club Triatló Vallirana perquè em cridava l'atenció la combinació dels tres esports.
Així que vaig comprar una bici de carretera de segona mà i vaig començar a entrenar i, de nou sota la supervisió del Toni, em vaig proposar estrenar-me en el Triatló Ciutat de Balaguer B (1.9 km nedant, 90 km i 21 km de cursa a peu). Vaig acabar en 5h58' i els resultats no van poder ser més bons, tant per les sensacions com per aconseguir ser el primer classificat de la categoria Sub23, cosa que no hagués aconseguit sense l'ajuda dels companys del club i sense els ànims de la Marta i dels meus pares durant la prova, així com els meus amics i resta de familiars desde la distància.

També vaig participar en el Triatló olímpic del Pont de Suert, de nou amb bones sensacions acabant en 2h28', però que em va fer veure que la curta distància no se'm dóna tant bé. Va ser aleshores quan em vaig prendre 15 dies de descans per afrontar descansat i amb més ganes el segon semestre de l'any, en el qual ja he fet la Cursa de muntanya de Cervelló i la Travessia de Sitges, faré el Triatló Olímpic de Catalunya i el de Calafell (Sprint), tot i que el gran objectiu és la Marató de la Costa Daurada (13 de novembre).

3 comentarios: